Simonyi Zsigmond helyesírási verseny / Országos döntő

Nagyon boldog voltam, amikor  megtudtam, hogy másodikként továbbjutottam a Simonyi országos döntőjére. Négy év próbálkozás után  végre sikerült jó pontszámot elérnem a megyei fordulón.

Az utazásom elég zűrösre sikeredett, mivel nem kaptuk meg az értesítést, hogy mikor kell indulnunk. Üzemlátogatás közben , Gyergyóban ért utól a hír , hogy  Csomafalva központjában rám vár az autóbusz.  Nem volt mit tennünk , hagytuk a buszt  elmenni és éjjel, vonattal mentem a tanárnőmmel együtt Kolozsvárra. Késő éjszaka érkeztünk meg , nagyon izgatott és fáradt voltam, de a teszt nem várt.  Hamar lezajlott a verseny. Ebéd után közös városnézésre indultunk. Bemutatták Kolozsvár nevezetességeinek egy részét,  de egy futózápor miatt a kirándulást félbe kellett szakítanunk. Visszatértünk a szállásra, majd az eső után kimentünk a városba nézelődni. A tanárnő körbevezetett a központban, a nagy parkban, még a Fellegvárba is felmentünk. Legnagyobb élményem talán az volt , hogy biciklivel száguldoztam a parkban.

Másnap, reggeli után  kezdődött a kiértékelő.  Ismertették a gyakori hibákat. Nem izgultam a díjkiosztás alatt ,hiszen éreztem, tudtam, hogy nem értem el túl jó eredményt.  Végül a középmezőnyben végezetem, ami nem is rossz eredmény  a körülményeket ismerve. Igen, jó lett volna többet készülnöm, pihentem versenyeznem...

A sok stresszt, futást, fáradtságot  leszámítva , nagyon jól szórakoztam ezen a hétvégén. Az idei tanév legmaradandóbb élménye volt  számomra.

Kedves Anita – Krisztina, VIII.B.